Dunlop Air Rower 750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dunlop Air Rower 750 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Marcus 07-04-2023

Weerstand prima..hoe harder je trapt hoe zwaarder

Geschreven voor: Dunlop Air Rower 750

Ik heb hem 2e hands kunnen kopen voor een relatief zeer lage prijs en ben zeer tevreden over de roeiweerstand die groter wordt als ik hareder trap en trek omdat de Luchtventilator in combinatie met een elastieke weerstand onder de stoel rail afdoende werkt..
Het hoeft voor mij echt geen concept 2 te zijn voor mij als amateur roeier en sporter om mijn conditie te onderhouden. Ik gebruik hem iedere ochtend om beter wakker te worden en mijn hartslag en longen te openen zodat ik fit naar het werk kan gaan..

Pluspunten

• weerstand
  • Houding

Minpunten

• klokje niet voor proffesional

Eugene 06-08-2020
  • Product gekregen

Handleiding Dunlop air rower 750

Geschreven voor: Dunlop Air Rower 750

Heeft iemand voor mij de handleiding van de Dunlop rower 750 ?
Heb op internet gezocht maar kan hem daar niet vinden.

Martijn Molenhoek 17-04-2012
Geschreven voor: Dunlop Air Rower 750

Ik heb deze Dunlop roeier nu 3 weken in huis en roei er bijna elke dag op. Ik ben er erg tevreden over de kwaliteit hij is super stabiel en roeit net als de roeier die ik altijd bij de sportclub gebruikte. De ketting loopt geruisloos en spoepel door de machine, en de windtrommel maakt weinig herrie. Ik doe eigenlijk geen grote aankopen online en heb hem kunnen afhalen bij online winkel fitgear wat in Malden zit, toevalling een dorp naast waar ik woon. Ik vind het toch fijn als ik een uitleg krijg en zie wat ik koop. Dit is super goed bevallen.
Kortom deze roeier is een echte aanrader om dagelijks met plezier te bewegen, nu hopen dat ik het wekelijks volhoud!

n.de.bruijn12 15-08-2010
Geschreven voor: Dunlop Air Rower 750

Goeie roeier voor het veelvuldig gebruik voor thuis. Gebruik hem 4 keer per week en heeft een natuurlijke en soepele beweging. Deze roeier is stil genoeg om er TV bij te kijken, dit is met sporten wel een aanrader om het lang vol te houden ;)

Werven 16-03-2010
Geschreven voor: Dunlop Air Rower 750

De Dunlop R750 gebruik ik al verscheidene jaren. Ik ben tevreden over de kwaliteit.
Vanaf het begin varieert de "speed" erg, ondanks de constante roeibeweging.
De wieltjes van de rolbank worden op den duur hard en maken veel meer lawaai. Ze zijn aan vernieuwing toe.
De R750 heeft een goede prijs/kwaliteits-verhouding.

ndijs 27-01-2010
Geschreven voor: Dunlop Air Rower 750

Wij hebben dit roeitoestel gekocht bij een fitnessvakwinkel in Eindhoven hier kregen we goede adviezen.
Er zit precies dezelfde aandrijfketting op als op de veel duurdere Concept 2 roeier.
Hij zit lekker en roeit uitstekend.
Wij zijn na 10 maanden heel erg tevreden over dit Dunlop toestel.
De luchtweerstand is ook heel gebruiksvriendelijk, Deze stelt zichzelf af op de kracht van de man of vrouw die erop roeit (ideaal).
De prijs vinden wij ook minder duur dan de meeste anderen in zijn soort.